Hudik here we come!

Nu är det dags att packa för imorgonbitti åker vi till Hudik! Jag kommer vara där till måndagkväll, på Tisdag blir det konsert (Bullet for my Valentine) och på onsdag åker jag tillbaka till Hudik. PLugga, plugga, plugga!
Jag hoppas det är bra väglag imorgon. I onsdags morse körde jag bil till Gävle, då var det mörkt ute och halt, slaskigt och spårigt på vägen. På radion uppmanade de alla bilister att hålla sig hemma om man inte var tvungen att köra någonstans. Då kändes det riktigt bra att jag satt där helt ensam bakom ratten, eller nej nu ljög jag visst. Det var koncentration på hög nivå hela vägen. Men det gick bra och när jag körde hem hade plogbilarna varit framme och vägarna var mycket bättre.

Idag har varit en rolig dag. Jag bakade en princesstårta för första gången och den blev faktiskt god! Det kom massa folk hit och fikade och grattade Adam.




Jag lyckades få honom att leka lite lekar och leta efter presenter. Men jag undrar om jag tyckte det var roligare än han. Men lite kul tyckte han nog att det var.

Nu är det dags för mig att packa lite kläder!

/Anna




Kommentarer
Postat av: Älskling

Tårtan va nog den bästa presenten :D Du är ju jätteduktig på baka, me like alot do it more ;)

2010-11-17 @ 09:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0