Måndag

Idag är det måndag, så nu sitter jag och pluggar igen. Det går riktigt bra faktiskt! Vi ska göra ett grupparbete och alla tjejer i min grupp har förberett sig jättebra, så jag tror vi kan bli klar imorgon när vi träffas!

I övrigt så är det mycket tankar som far fram och tillbaka i mitt huvud. Jag funderar både över framtiden och nuet. Jag grubblar och grubblar, ena stunden känns allt jättebra och nästa stund blir allt jobbigt. Jag försöker att stänga av tankarna och bara finnas till, för jag vet ju att allt kommer gå bra och ordna sig till det bästa. Det går inte, jag kan inte stänga av tankarna, dom studsar i mitt huvud som en pingisboll. Tur att jag är bra på pingis, haha!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0