Min helg i Hudiksvall

Jag har inte bloggat på några dagar för jag har inte varit hemma.
Det var mysigt i Hudik förutom en tråkighet som jag inte tänker skriva om här. Men vi spelade TV-spel och åt massa gott! Både tårta, godis och chips!
På söndagen kom Nattis en sväng och sen åkte jag, Adams mamma och Elina iväg på en liten shoppingtur. Jag köpte inget, men det är roligt att bara gå runt och kika på saker. På kvällen åt vi pizza (jag rullar fram efter den här helgen) och spelade lite spel. Sen kollade jag och Amanda på film. En riktig mys-söndag!

Vi har startat med ett nytt grupparbete på skolan, vi ska bli klar på torsdag så jag måste plugga jättemycket nu och förbereda mig, så vi lyckas bli färdig.

Imorgon åker jag till Gävle,sen vidare till Hudik. Men på fredag är jag hemma igen!

/Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är sjukt gott med skräpmat. :P

2010-11-18 @ 15:28:23
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0