Nu kom snön!

Det har snöat massvis idag and I love it!
Jag gjorde mitt bästa med att kliva upp tidigt i morse för jag tänkte försöka vända tillbaka dygnet. Jag har varit jättetrött hela dagen så jag hoppas jag kan somna ikväll.
Det blev nästan två timmar på gymmet idag. Jag gillar att träna och när jag är mitt uppe i det skulle jag nog kunna leva på gymmet. Men så fort jag sitter hemma i soffan så känns det jobbigt och tråkigt att gå och träna. Varför är det så? Jag borde ju längta efter att träna eftersom jag tycker det är kul. Det är ett mysterium...

Nu på kvällen har vi druckit glögg för första gången i år! Jag älskar (blossa)glögg och Adam blir helt galen på allt mitt glöggdrickande före jul. För när julen väl kommer så har han redan lessnat på glöggen. Förlåt älskling! (Men det är ju så gott!)



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0