Resfeber för att åka till Hudik, haha!

Igår morse åkte jag till skolan i Hudik. Av någon anledning var jag jättenervös innan men jag vet inte riktigt varför. Det resulterade i att jag bara sov 3 timmar på natten. Jag som alltid har kunnat sova hur som hellst, var som hellst och hur mycket som hellst. Men nu är det ofta jag bara ligger och funderar på nätterna.
Efter skolan åkte nästan hela min studiegrupp ut till en stuga där vi sov över. 6 tjejer var vi och en tjejs pojkvän, det var riktigt roligt! Vi åt tacos, pratade, skrattade och kastade snöboll. På kvällen hade jag återigen svårt att somna. Men efter ett tag gick det, sen vaknade jag till och tänkte: Yes, jag somnade! vände på mig och somnade om igen.

Jag har förresten glömt att skriva att jag klarade första kursen i utbildningen! Jag är så lycklig! Bara massa kurser kvar! (3 år)

Just nu sitter jag hemma hos Adams mamma och hon kom just och serverade mig te. Så himla snäll! Men jag ska gå och vara lite sällskaplig istället för att sitta här vid datan.

/Anna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0