Snart är det jul!

Amanda håller på och stryker gardiner och gör julfint!
Jag ska nog fixa lite i helgen tror jag. Men jag får se, jag kommer knappt vara hemma i december så jag vet inte om jag vill. Det känns jobbigt för jag har längtat efter att julpynta, baka, pyssla och dricka glögg. Eftersom jag alltid är borta över julen tänkte jag sätta upp julgranen extra tidigt i år, men nu vet jag inte änns om jag vill sätta upp den. Det känns nästan lite som att jag vill hoppa över december i år. Eller alla fall skjuta upp december ett tag. När det känns så här vill jag egentligen inte göra någonting, bara ta mig igenom allt. Men så ska jag inte göra. Jag ska åka hem på fredag och städa och pynta, njuta av mina julsaker hela helgen och varje helg ända fram till jul! Jag ska ta en sak i taget och jag ska vara glad och ha roligt medan jag klarar allt!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0