träning och nervositet!

Jag körde två träningspass igår. Jag kom att tänka på att när jag gick i gymnasiet tränade jag minst tio timmar i veckan och ofta två pass per dag, så varför skulle jag inte kunna göra det nu?
Idag har jag bara varit hemma, jag är astrött! Men jag har kanske skrivit klart sista uppgiften för den här kursen. Om en timme ungefär ska jag åka iväg till vällingby och träna tillsammans med Malin.
Jag är nervös, det är jag nästan alltid när jag ska till nya ställen. Mest för att jag inte vet hur lång tid det tar att köra dit, vilken tid måste jag åka hemifrån? Tänk om jag kör fel och kommer för sent. Eller om det går jättefort att komma dit så jag blir alldeles för tidig. Vart ska jag parkera? Och när jag har parkerat vart ska jag gå då? Allt sånt där är bara löjligt att tänka på för det går alltid bra. Jag vet att jag inte borde bli nervös, men det blir jag. Det är ju egentligen jättekonstigt för jag har aldrig blivit nervös när jag ska åka utomlands inte änns när jag åkte helt ensam till italien när jag var 18 så var jag speciellt nervös. Men när jag ska göra såna här små skitsaker blir jag nervös. Vad onödigt!
Jag känner för att titta på film idag. Vem vet när jag kommer hem från träningen kanske jag myser ner mig i soffan och tittar på film.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0