Älskar satsumas!

Jag har ätit 6 satsumas ikväll! Älskar satsumas!

Nästa vecka börjar Svenska Hollywoodfruar igen. Jippie!

Imorgon måste jag kliva upp och åka och besikta bilen. Jag är nervös! Inte för att bilen inte ska gå igenom utan för att jag måste åka dit själv och jag vet inte exakt hur allt funkar där och så måste jag köra upp bilen på de där grejerna.. Läskigt!

Men man ska göra saker man tycker är läskig, det är så man växer som människa. Men jag önskar att någon kunde göra det åt mig, haha!

/Anna





Kommentarer
Postat av: Anna-Stina

Haha det kommer att gå bra. Grabbarna på besiktningen gillar att man inte kan en massa ;) De hjälper en så gärna om det är något litet fel som co´n eller något... Här är det jag som besiktat och jag har nog aldrig fått anmärkning, trots att det finns det som var anmärkning året innan (när vi köpt nytt) kramis

2010-10-19 @ 07:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0