Bli pigg med piller

Idag gick jag och min älskling till Life, hälsokostbutiken. Där fick vi hjälp av en supertant. Hon plockade fram vitaminer till mig och rosenrot som jag också ska äta för att bli pigg. Sen kollade hon på mig och ställde massa frågor. Det slutade med att jag köpte några andra piller också. Hon kunde massa kinahokus pokus och det mesta hon sa att hon kunde se på mig stämde, förutom en sak. Hon sa att jag behöver dricka mer vatten, för jag behöver dricka minst 2,5L per dag. Det gör jag redan, förmodligen ännu mer.
Men hon sa också att jag inte ska tvinga min kropp till massa träning när jag mår såhär och inte har någon energi och när man tänker efter så känns det ganska logiskt. Självklart behöver man alltid motion, men om kroppen av någon anledning går på sparlåga så bryter man bara ner den istället för att bygga upp den ifall man tränar för hårt.

Hörs sen!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0