Det finns alltid en ljus sida

Ibland känns livet så tungt. Allting känns jobbigt och ingenting känns roligt.
Man väljer hur man vill se på livet, för det finns alltid något positivt med allt som sker.
Men när man inte känner sig glad så är det svårt att bara le och se den ljusa sidan.
När jag var liten hade vi en stuga i fjällen. Där försvann alla problem och jag bara fanns till. Livet var underbart där och jag skulle kunna ge allt jag har för att få tillbaka den. Men jag vet att det inte går..
Jag hoppas att dom som är där nu är lika lyckliga som jag brukade vara.
En dag kanske jag hittar ett nytt paradis på jorden som jag kan åka till, där allt blir bra igen.



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0