Hoppas du kommer snart vintern!

Nästan alla mina drömmar utspelar sig i Östersund och inatt var inget undantag. Jag drömde att första snön kom och jag vaknade och tittade ut och blev så lycklig! Jag sprang ut och slängde mig ner på det översnöade gräset. Men det var bara en dröm, här utanför mitt fönster är det bara grått och så kommer det nog vara ett bra tag till. Jag hoppas det blir en riktig vinter i år igen med massvis av snö, även om alla stockholmarna hatar det. Jag har aldrig hört så mycket gnäll över snö förut som förra vintern. Men jag älskar snö!
Jag har snott lite kort av mamma från förra vintern.
Men just nu funkar det inte att ladda upp kort på bloggen, så ni får se dom senare..

Kram

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0