Ingen bra skoldag, annat är ju roligare!

Det blev en paus i pluggandet idag och en joggingtur istället. Riktigt skönt, precis vad jag behövde. Solen sken och det var riktigt varmt ute. När jag hade duschat åkte jag faktiskt till biblioteket, tro det eller ej. Men jag lyckades inte hitta någon av böckerna som jag letade så jag bestämde mig för att strunta i skolan en stund till och ringde Lina. Även hon blev glatt överraskad av att jag var i stan och kom och mötte mig. Vi gick runt på stan och pratade och tittade på folk. Det är så skönt att vara här hemma och se så många människor som jag känner igen. Jag har även hunnit hälsa på mormor idag och mamma kom också dit!
Min lillebror Hans hade amerikansk fotbollsträning, så jag åkte dit och kollade. Pappa och (storebror)Daniel var också där.


Hans                   Daniel & Papsen


Jag & Daniel


Nu sitter jag i soffan hemma hos mamma vi har kollat på robinson och jag har lyckats skriva en sida på mitt arbete! Jag är jättetrött fast jag hade sovmorgon imorse. Men det blir lite mer torsdagsmys framför TV:n innan jag somnar.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0