Låååååång dag!

Det gick bra att kliva upp imorse, men det gick inte så bra att sova inatt. sista gången jag kollade på klockan hade den passerat ett. Jag låg vaken ett tag till men undvek att titta på klockan för jag tänkte att jag bara skulle bli stressad av den. Nästa gång jag kollade på klockan var den fyra, då hade jag precis vaknat. Efter det lyckades jag inte somna om utan låg mest och mös och väntade på att klockan skulle bli dags att kliva upp.
Halv fem klev jag upp och duschade, kvart över fem gick jag till tåget.
Jag har varit i Hudik hela dagen. Efter skolan åt jag på McDonalds med Elin och hennes gullunge Elias. Sånt är vardagslyx!
Tåget tillbaka till Stockholm var försenat och när jag väl kom fram till T-centralen missade jag mitt tåg hem med en halvminut vilket resulterade i att jag fick vänta en halvtimme på nästa. Det kändes riktigt segt men jag tvingade Adam att prata i telefon med mig så länge som möjligt och då gick det bra.
Jag kom hem till slut!

Nu är det dags att försöka sova igen!

Godnatt!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0