Pannkakor

Cissi ringde mig idag och frågade om vi ville komma över och äta pannkakor. Mums! Alex förnekar det men jag tror han försökte sätta rekord i antal stekta pannkakor. Han hade gjort smet på 12 ägg! Väldigt mycket smet och det blev en väldigt stor hög med pannkakor! Som tur var så ringde Sofia när vi var där så hon och hennes kille kom också dit och hjälpte till att äta. Till efterätt fanns det äppelpaj. Jag åt 2 bitar och sen mådde jag illa. För mycket mat och för mycket socker och alldeles för mätt blev jag, men gott var det! Jag lyckades alla fall äta en chokladtopp också innan jag gick hem, jag hade lovat att komma dit och äta såna så jag var tvungen.


                    
Inte Alex berg men ganska likt.       



Imorgon är det dags för högskoleprovet och jag är väldigt glad att jag slipper skriva det i år! Men Malin ska skriva det så vi ska luncha ihop. Håll tummarna för henne! Håll tummarna för Alex också förresten, han skriver också!





Sen kommer min mamma hit! Planen var att vi skulle ta bilen till en affär och köpa en present till min brorsa (fast mamma vet inte planen). Problemet är bara att det är halt ute och vi har inte bytt till vinterdäck. Om vi skulle lyckas med det imorgon före kl 12:45 så skulle jag bli en väldigt lycklig Anna. Hoppas...

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0