Perfekt?

Idag hade vi opposition på skolan. Vi var 2 grupper som hade gjort varsit arbete och nu skulle vi kritisera varandra. Vårat arbete blev totalsågat, haha! Nej, men den andra gruppen hade verkligen letat varenda grej som gick att förbättra med vårat, tror jag. Men jag känner mig stolt, för trots att jag satt där och lyssnade på all kritik mot arbetet som jag hade varit med och skrivit så tog jag inte illa upp. Jag kände mig så trygg i mig själv och tänkte bara att:
-Ja, så skulle man ju kunna göra, eller det kan jag fixa. Det var ju trots allt arbetet som inte var perfekt och inte jag. Förresten, vem vill vara perfekt? Perfekt är tråkigt!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0