Top model och packning

Top Model 14! Jag älskar Top Model, 14:e säsongen och fortfarande lika roligt att kolla på! Jag kommer sitta klistrad framför TV:n den här säsongen också.
Jag har packat, börjar bli ganska bra på att packa nu. Jag slänger bara ner så mycket som det får plats i väskan och hoppas att det är vad jag kommer få användning för! Jag kommer hela tiden på nya saker som jag har glömt att packa ner så det slutar väl snart med 10 fullpackade väskor.
Imorgon åker jag till Gävle, sen vidare till Hudik och på onsdagkväll åker jag hem till mitt älskade Östersund. Tanken är att jag ska spendera dagarna med näsan i böckerna hemma hos mamma, jag ska göra mitt bästa men vi får se hur det går. Det är så många jag vill träffa när jag väl åker upp.
Nu ska jag packa klart!

Kram på dig!

/Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0