Torsdag

Varför bygger man inomhuscentrum?
Det är ju asjobbigt när det börjar bli kallt ute och man har varma kläder på sig. Man svettas ihjäl när man går inomhus i shoppingcentrumet. Man kan såklart ta av sig jackan, men då måste man gå och släpa på den vilket också är jobbigt. På sommaren när det är varmt ute är det inte heller bra för då vill man vara ute och njuta av den sköna sommaren mellan affärerna, kanske äta en glass i solen. Det är förresten alltid bra att vara ute så mycket som möjligt.

Nu ska jag gå och laga (nyttig) mat och överraska min älskling med mat på bordet när han kommer hem.
Sen ska jag låna hans SL-kort och åka in till stan och träffa Camilla!

Här är en gammal bild på oss med röda tungor!

Jag & Camilla sommaren-2009

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0