Bautakudde och åldersnojja!

Min bautakudde har kommit!
Den är jättemysig, perfekt att sitta och läsa i!
Jag var på systemet idag och jag fick visa legitimation! Det får jag nästan alltid göra. Det känns bra med tanke på att jag är jättenojjig över alla rynkor som börjar komma och jag är livrädd över att helt plötsligt se gammal ut. Men det är bara att inse, jag närmar mig sakta men säkert 30 och jag ser äldre ut än jag gjorde när jag var 20. Fast det är nog tur med tanke på att jag såg ut som 17 när jag var 20, haha!
Nu ska vi gå och köpa pizza. Det är dags för fredagsmys!
På våran TV visas fotboll ikväll, så jag kanske bloggar lite mer senare. Man vet aldrig.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0