Ensamma igen..

Nu har jag släppt av mamma vid flyget och tagit mig hem till soffan.
Idag lyckades både hon och jag gå runt i massa affärer och inte köpa någonting! Fast jag hittade ett par snygga beiga mockastövlar med kilklack som jag blev väldigt sugen på att ta med hem. Men jag höll mig.
Jonatan och världens sötaste Theo har varit här och busat idag. Synd att inte Anneli var med men hon jobbade så jag får träffa henne en annan dag.
Imorgon åker jag till HUdiksvall igen, jag ska sova hos Elina den här gången. Det kommer bli kul!
Det känns som om jag borde plugga mer tills imorgon men det är så att gå i skolan man kan alltid läsa lite till. Lika bra att vänja sig!
Jag ska kolla på film istället, måla naglarna och springa upp och ner i tvättstugan.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0