Hudik

I måndags klev jag upp tidigt och hoppade in i bilen och körde till Hudik. Jag hittade till lärcentrat på en gång (där vi skulle ha grupparbete). Jag var till och med där först i våran grupp!
Det var en rolig dag, vi skrev gruppkontrakt och pratade massa om allt möjligt. Alla tjejerna verkar jättesnälla!
När skolan var slut gjorde jag en chansning och gick till Elinas jobb. Jag kunde inte ha mer tur för Elina jobbade inte men var ändå där! Vi gick en sväng på stan och även Fredrika kom och gjorde oss sällskap en stund.
Elina var med mig hela kvällen! Jätteroligt!
Vi åt middag med hennes (och Adams) pappa med familj. Det blev Thaimat som var jättegod!
Sen åkte vi till hennes (och Adams) mamma. Elina flätade mitt hår och kom sedan på att det vore en jättebra idé att möblera om i deras vardagstum. Så hon började flytta runt alla möbler för att visa hur fint det skulle kunna bli!
Och det blev det, problemet var bara att det inte fanns tillräckligt långa sladdar för att flytta tv:n. Det slutade med att soffan stod åt fel håll mot för var tv:n stod. Men det gör väl inget? Haha!!
Sen kollade jag och Amanda på film, men jag var så trött så jag gav upp innan filmen var slut och gick och la mig. Det var en av mina favoritfilmer så jag hade redan sett den ganska många gånger.
Jag hade jättemysigt i Hudik och jag är glad att jag kommer få spendera mycket tid där framöver!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0