Kom ihåg att rösta!

Jag kom just hem från dagens andra promenad. Jag älskar att promenera på hösten när luften börjar bli kallare och friskare och det är mörkt och mysigt ute. När löven börjar falla från träden och man kan sparka i lövhögarna kommer det bli ännu mysigare!
Det var många maskar ute, jag var nära att kliva på 2st. Det var ganska många människor ute också och jag såg 3 svarta katter!

Jag har röstat idag. Men jag tänker inte säga på vad. Politik är viktigt, men jag tycker inte om att diskutera politik. Jag känner inget behov att övertyga någon att just mina åsikter är dom rätta. Alla har rätt till sin åsikt och det som känns viktigt och självklart för mig kanske inte är det för någon annan. Dessutom är jag väldigt dålig på att argumentera för vad jag tycker.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0