Ozzy

Min brorsa har hälsat på mig sen i Lördags, även om inte jag har varit hemma. Igårkväll var vi på konsert och såg självaste prince of darkness, Ozzy Osbourne! Den var riktigt bra faktiskt!
Första låten skuttade han runt som en stel gammal duracellkanin, jag blev nästan orolig att han skulle få en hjärtattack och ramla ihop och dö! Det var häftigt att se honom live.
Jag gillade när han spelade Mama Im coming home och massa människor tog fram sina tändare.
Det blir mycket finare ljus med tändare än med mobiltelefon. Vi hade jättebra platser så vi såg hela publikhavet och scenen perfekt!
Idag har vi sprungit på stan innan han åkte hem med tåget som gick klockan fyra.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0