Så kan det gå

Jag missade pendeln som gick halv sex imorse. Det gjorde inte så mycket eftersom nästa gick 05:43, men när klockan blev kvart i sex och det plötsligt stod på tavlan att nästa tåg skulle gå klockan sex, då började jag bli stressad. Tänk om det också skulle vara försenat då skulle jag aldrig hinna med tåget halv sju från centralen. Men det gjorde jag!
Jag sov så gott på tåget till Hudiksvall, plötsligt vaknade jag och hade ingen aning om var jag var och tåget stod still. Jag blev lite rädd att jag hade missat att kliva av men som tur var så var jag bara i Söderhamn.
Så började min dag idag!
Sen fick jag ett sms att Elina var sjuk så det blev ändrade planer och nu sitter jag hemma hos Nattis istället, efter att ha ätit middag hos deras mamma i Iggesund. Amanda visade jättefina hus på internet så jag är ganska sugen på att köpa ett av dom. Om någon vill skänka mig några miljoner är det bara säga till.

Men nu ska jag va me Nattis!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0