Skånefruar

Jag tittade nyss på skånefruar. Jag tyckte det var ganska kul faktiskt! Men så gillade jag ju också hollywoodfruar, så då är det kanske inte så konstigt.
Men jag kan erkänna att från början gillade jag det inte alls. Alla pratade om Anna Anka och jag började kika men tyckte det var jättetråkigt och bytte kanal. Sen gav jag det en chans till och då var det lite roligare. Det var Maria Montazami jag fastnade för mest. Jag tycker hon är jätterolig. Jag har en kompis, vars mamma faktiskt pratar precis likadant som Maria.
Varför tycker man egentligen att det är så kul att sitta och kolla på hur andra lever sina liv? Det är ganska konstigt egentligen. Man blir nyfiken och ändå är det inte änns någon man känner.
Konstigt...

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0