Stjärnor och shopping!

Igår kom både Maggan och Mamma hit och hälsade på. Vi var i kungsträdgården och kollade på The next big thing, en sångtävling. Så nu har jag sett dom som kommer bli sveriges nya stjärnor!
Jag lyckades plugga lite på kvällen när jag kom hem..  
Plugga en fredagkväll, riktigt duktigt av mig!

Idag har vi varit på stan och kollat efter en finklänning till mamma. Vi hittade några stycken men ingen perfekt.
Vi tog åter en tur förbi kungsträdgården och kollade på Anna Bergendal som uppträdde. Sen åt vi lunchmiddag innan vi vinkade av Maggan vid bussen.
Jag och mamma shoppade vidare. I min shoppingbag blev det nya svarta leggings, ett par jeans och en lång mysig mörkblå kofta. Adam kom och mötte upp oss, han hittade en grå mössa som han passade så bra i.
Mamma lyckades också hitta jeans och skitsnygga skor!

Men nu är det filmdags! Filmen skottår blir det!

P+K

Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0