Vem är hon i spegeln?

Jag tittar mig i spegeln och en sliten tjej i 30-års åldern tittar tillbaka på mig. Vem är hon? Jag ser inte ut som 30, jag brukar fortfarande visa leg på systemet. Sista tiden har jag sett så sliten ut, huden känns glåmig och jag får djupa fåror i pannan. Jag har svarta påsar under ögonen och får massa finnar.
Jag är trött hela tiden, just nu känns det jobbigt att lyfta fingrarna till tangentbordet.
Vad är det för fel?
Jag känner inte igen mig själv, det här är inte jag...
Jag skulle vilja åka på ett spa en vecka och vila upp mig. Undrar om det skulle bli bättre då? Jag har aldrig varit på spa så jag vet inte..

Men kanske...

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0