Vilken bra dag!

Jag vaknade imorse och kände att livet var toppen! Helt lycklig kände jag mig, bättre kunde inget vara..
Jag köpte inget godis igår, men idag har jag mumsat vill jag lova. Jag åt Thaimat till lunch och Pizza till middag, självklart drack jag Coca cola till. Sen köpte jag godis och nu sitter jag hos Elina och dricker thé. Riktigt mysigt, med massa tända ljus! Jag var på skolan i Glada Hudik idag och träffade min skolgrupp, vi diskuterade massvis hit och dit. Det var jätteintressant, alla har så mycket olika erfarenheter och det är spännande att lyssna på alla.
Sen gick jag och Amanda på stan och kollade på massa gardiner och roliga saker man kan ha hemma i lägenheten.
Nu ska jag fortsätta dricka mitt goda thé!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0