Boken

Jag har varit i Gävle idag och fick veta att jag hade missat en bok som vi ska ha på den här kursen. Men som tur var så finns den på biblioteket så jag kan låna den imorgon. Det som var så konstigt var att jag drömde inatt att läraren hade kommit på att vi skulle ha en bok till, fast den inte stod med i litteraturlistan. Så kommer jag på skolan och då visar det sig att det fanns en bok som stod på ett konstigt ställe i listan som jag hade missat totalt.
Jag har sprungit idag också och efteråt så åt jag säkert 100 pannkakor, så räknar jag kalorier gick jag nog plus minus noll. Eller kanske till och med lite plus, för jag har nog aldrig ätit så många pannkakor någon gång. I alla fall inte på jättemånga år. Men jag är faktiskt riktigt bra på att äta pannkakor!
Jag sov jättedåligt inatt, sista gången jag tittade på klockan var den ett, fast jag kan ha sovit lite innan också, jag vet inte. Men efter det drömde jag om boken som jag inte hade och så vaknade jag av att Shakira stod och skrek. Då var klockan 4. Konstigt, hon brukar inte skrika mitt i nätterna. Men jag följde med henne upp en sväng i alla fall och kollade så hon hade mat. Sen somnade jag igen och det kändes som om Adams väckarklocka ringde på en gång, fast jag fattade inte riktigt vad det var. Sen ringde min, så var jag tvungen att kliva upp.
Spännande va! Haha, vilket trams, varför skriver jag om det här egentligen? Det vet jag inte, men jag är i alla fall riktigt trött och har kämpat med att hålla mig vaken hela kvällen.
Imorgon åker jag till gävle igen, men på onsdag blir det uppsala.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0