Det gick bra!

Det gick bra hos frisören, hon gjorde mig inte för blond och klippte inte av allt hår! Det enda som jag kan klaga på är väl att slingorna inte börjar direkt vid hårroten utan en bit ner. Men jag tror det är ganska många frisörer som brukar göra så, så det finns säkert en anledning.
När Adam slutade jobbet tog vi en långpromenad i skogen och plötsligt fick vi syn på två älgkalvar bara några meter bort, sen såg vi att mamman stod där också och tittade på oss. Häftigt att se dem så nära!
Jag har pluggat lite idag, men alldeles för lite och nu har jag suttit hur länge som helst och försökt hitta ett rättsfall på internet, men det verkar omöjligt! NJA 1976 s.458 , skadestånd för 9 åring på 6 åring skadats av korkpistol, tillhörig den 9 åringen.. Om någon som läser det här hittar den så är jag tacksam för hjälp. Det är tydligen många som har mailat läraren, så vi kanske får mer info imorgon.
Nu ska jag fortsätta läsa civilrätt

Kram på er!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0