Glad Påsk!

Hoppas ni har haft en bra påsk! Det har jag haft, fast det har inte riktigt känts som påsk eftersom det har varit rena rama sommaren och det mesta har ju öppet som vanligt även om det är långfredag. Min mamma har varit här så min älskling har fått stå ut med massa shopping, men i övrigt har vi nog inte tvingat på han så många tjejgrejer (tror jag). Vi har ätit hur mycket som helst hela helgen och varit på middag i Täby hos Cissis familj. Men vi har faktiskt varit ute och gått och sprungit också!
Imorgon ska jag äntligen fixa håret, hoppas hårfrisörskan är bra. Jag gick enbart på magkänslan när jag valde salong.
Jag har pluggat alldeles för lite sista tiden, vilket jag kommer få lida för nu. För nästa fredag (alltså inte den som kommer nu utan den efter) har jag tenta och jag kan ingenting. Så jag har en och en halv vecka på mig att bara läsa, läsa och läsa! Men dygnet har ju 24 timmar så det ska nog gå bra!
Ingen panik, jag hinner lära mig allt viktigt!
Håll tummarna för att jag blir snygg i håret imorgon, men vad kan egentligen gå fel när jag bara ska göra slingor och klippa det? Hmm, ganska mycket enligt min erfarenhet. Men det går alltid att färga över och det växer ut!
Men imorgon ska jag bli snygg!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0