Inte riktigt sommar än..

Maggan har varit här ett par dagar, men nu har hon åkt hem. Igår kom Anders, Marina och Madicken hit så vi grillade. Det var fint väder så vi satt ute, men när vi åt hade solen försvunnit och det var ganska kallt. Jag frös inte men maten blev kall på en gång och de andra frös så vi gick in ganska snabbt. Eller jag hann alla fall äta klart först. Det är nog inte sommar än..
Idag har vi varit på stan och Maggan fick shoppa lite innan hon skulle hem. Jag och Adam skulle egentligen på kryssning idag med alla gävlebor, men det var så många sjuka så vi tar kryssningen en annan helg.
Det var nog lika bra för nu kan jag plugga! Så det blir inget valborgsfirande för mig i år. Det blir en date med skolböckerna istället..

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0