Låååång dag

Jag klev upp tidigt idag, men vad jag gjorde i morse är hemligt.. Spännande va!
Sen åkte jag till Uppsala och vi gjorde färdigt det sista grupparbetet, när jag kom hem från uppsala var klockan bara ett, så jag hade hela dagen kvar fast jag redan gjort massa. Jag spelade lite musik och målade sista lagret på sista stolen ute på balkongen. Vi ska göra jättemysigt ute på balkongen, så att jag vill sitta därute och plugga fast den är i skuggan. Och så kan vi sitta där och äta middag eller fika. Mysigt! Fast det ska nog bli lite varmare innan vi flyttar ut på balkongen. Det gick fort att måla så sen var det dags att plugga igen.
Jag läste och läste och läste och Shakira tjatade och tjatade och tjatade. Hon ville så gärna gå ut, men jag gjorde en kompromiss och gick in i datarummet och öppnade fönstret så var vi där tillsammans. Sängen är fortfarande framme därinne från när mamma var här i helgen, så jag bar in en stor kudde som jag använde som ryggstöd. När jag satt där och läste kände jag hur mina ögonlock blev tyngre och tyngre och plötsligt var jag någon helt annanstans. Jag somnade nog strax efter tre och sov tills Adam kom hem runt kl fem. Men skönt var det!
Nu på kvällen har jag bara pluggat och pluggat och pluggat, fast nu är det Off the map på tv:n och det innebär pluggpaus och tv-mys!

/Anna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0