Latmask!

Jag har nog sovit bort hela dagen idag, men så kan det gå..
Jag sov dåligt inatt och vaknade hela tiden, sen klev jag upp tidigt och tyckte att det var jättebra för då är jag trött idag, somnar tidigt ikväll och är piggare imorgon när jag måste kliva upp tidigt igen.
Men min plan funkade inte, för jag somnade på soffan mitt på dagen och sov i över 2 timmar. När jag sedan vaknade var jag helt yr och jättetrött, så jag låg kvar framför tv:n tills Adam kom hem.
Vi åt mat och sen gick vi ut på en promenad/löptur. Vi körde intervaller och sprang nästan i alla uppförsbackar och gick däremellan. Det var bra att Adam följde med mig, för jag hade aldrig tagit mig ut själv idag och hade jag gjort det så hade jag troligtvis promenerat jättesakta runt kvarteret ungefär.. Och så är det ju mycket roligare när han följer med ut.
Imorgon åker jag till Gävle och kommer hem igen på Onsdag.
Nu börjar nästa kurs på skolan så nu är det bara att köra gång igen och sluta sova bort hela dagarna.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0