Nu är jag igång igen!

Idag åkte jag äntligen till ursvik och joggade 5 km spåret. När jag kom dit så var där as-mycket folk. Jag tror att det var DM eller något i terränglöpning. Som tur var så sprang dom som tävlade ett annat spår än det jag skulle springa så när jag var i skogen fick jag vara nästan helt för mig själv! Efter min springrunda så har vi varit och handlat, lagat mat och sprungit fram och tillbaka till tvättstugan. Nu sitter jag äntligen still och jag är jättetrött i hela kroppen. Undrar hur mycket träningsvärk jag kommer ha imorgon. Nu är det alla fall bestämt att jag ska till Ursvik nästan varje dag, Beach 2011 here I come! Eller något... Bara jag kan ha mina shorts blir jag glad och så vill jag såklart få mycket bättre kondition än vad jag har nu.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag va i ursvik igår! fast gick bara runt. gick det bra att springa? jag vill oxå! men varje dag e väl lite att ta i?

2011-04-10 @ 21:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0