Östersund tur och retur

Min lillebror ska konfirmera sig på lördag.  När jag konfirmerade mig var jag stor, men han är fortfarande liten. Konstigt... Haha!
Igår sprang jag runt på stan i flera timmar och försökte hitta en present till honom, men det gick inte så bra. Jag försökte också hitta en present till mamma som har fyllt år, men det gick ännu sämre. Och så försökte jag hitta något att ha på mig på lördag, men det gick inte heller. När Adam hade slutat jobbet följde han med mig och jag valde ut en present till Hans, men vi får se om han vill ha den.
När jag kom hem provade jag halva min garderob, men det fanns inget som jag ville ha på mig. Då gick jag hem till Cecilia och lånade 3 olika grejer av henne. När jag kom hem provade jag ännu mer kläder och till slut bestämde jag mig. Nu har jag packat, fast inte allt och om ett par timmar åker vi.


/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0