Paranormal activity 2

Den här filmen har vi sett ikväll!



Den var bra! Fast det är en uppföljare. Jag tycker det är så läskigt när det är djur och barn med i såna här filmer. Jag gillar såna filmer när man inte kan se spöket eller demonen, för det blir mycket läskigare då än när man ser ett overkligt monster. I och för sig hade jag nog svårare att sitta still till "the hills have eyes" och "the grudge" är ju också ganska läskig. Okej, jag tar tillbaka det där. Men jag gillar bättre när man inte ser monstret än när det är dåligt overkligt gjort. Undrar varför man gillar att kolla på läskiga filmer egentligen, varför gillar man att sitta på helspänn och bli rädd?
Konstigt!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0