Pingis

Två av mina gamla pingiskompisar spelar fortfarande. Idag såg jag kort på facebook från en tävling. Gissa om jag också blev sugen på att spela. Åååh vad roligt! Jag är så glad att jag har sysslat med idrott när jag växte upp, för det har gett mig så mycket. Även om jag inte var bäst och aldrig blev proffs. Vi tränade jämt och man blev nästan som en liten familj. Vi åkte runt på massa olika tävlingar. Ibörjan var det vandrarhem och skolor som gällde, men senare blev det ofta hotell, lyx! Man hade hela tiden en strävan att bli bättre och bättre. Och alla träningsläger som jag var på när jag var liten. Det var så kul att sova borta och varje morgon vaknade jag med sån träningsvärk att jag knappt kunde kliva upp ur sängen och ändå lyckades man jogga på uppvärmningen och en stund in på träningspasset gjorde det inte ont längre. Nästa gång jag är i Östersund längre än en helg ska jag nog ringa en av tjejerna och fråga om hon vill spela lite med mig..

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0