Sunkig

Just nu är jag inne i en period då jag bara känner mig sunkig. Kommer inte änns ihåg när jag kände mig fin sist..
Men jag har liksom ingen ork till att fixa mig extra heller och skulle jag göra det skulle jag förmodligen bara känna mig översminkad, i alla fall..
Jag måste verkligen ta mig i kragen och komma igång med löpningen, en gång i veckan får man ingen bättre kondis av.. Och ingen snyggare rumpa heller för den delen, haha!
Jag skulle behöva gå till frissan också, just nu har jag alldeles för mycket utväxt. Det flyter ihop ganska bra med det färgade håret, men jag gillar verkligen inte min hårfärg. Men planen är att jag ska stå ut tills i slutet av maj åtminstone.
På tisdag ska jag till Gävle igen och på onsdag. Jag skulle behöva sova över hos någon, men vet inte riktigt vem jag ska fråga. Men det närmar sig så jag måste nog bestämma mig snart och ringa och fråga vem det nu blir..


/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0