Borta bra men hemma bäst! Östersund kommer alltid vara hemma för mig!

Nu är vi i Östersund sen ett par dagar tillbaka..
Jag har massa kompisar här som jag vill träffa, men inte så mycket ork eller tid tyvärr. Så just nu prioriterar jag att vara med min familj.
Det har blivit väldigt lite bilder på bloggen sista tiden, jag kanske lägger upp några senare.
Idag hade jag kameran med mig hela dagen, men den blev kvar i bilen, så jag lyckades inte knäppa ett enda kort.
Sen vi kom till Östersund har jag bara lyckats knäppa på katten, men hon är ju så söt!

Vi har fått bäbiskläder, både av mamma och av Lina. Jättesöta! Det är jätteroligt att få grejer till bäbis! Jag måste bara fixa en byrå eller något där jag kan ha allt. När vi kommer tillbaka till Stockholm så ska jag göra vårat hem redo för en bäbis. Nu är det ju bara 3 månader kvar tills den kommer och våra liv kommer förändras för evigt, haha! Spännande!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Anneli

Mys pys! :) Finns en hel del grejer här som ni gärna får ta också! Balja, amningskudde och massa kläder :) om det duger alltså! Kramar på er!

2011-08-12 @ 13:10:24
Postat av: Adam

Vi vill nog ha allt vi kan få :) Vi får höra av oss när vi kommer hem så kanske vi hinner hälsa på er innan semestern tar slut. Kramar från mig å Anna

2011-08-13 @ 00:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0