Ett gammalt brev

Jag hittade nyss ett gammalt brev från en av de bästa vänner jag någonsin har haft. Brevet var skrivet mitt i natten år 2002. Min kompis hade flyttat ifrån Östersund och hade hemlängtan. Hon skrev att hon saknade mig och sin familj. Brevet var både fint och roligt! Jag både log och nästan grät när jag läste det. Jag trodde att hon och jag skulle fortsätta vara så nära och bra kompisar för alltid, men vi valde olika vägar och är inte alls lika nära varandra längre..
Jag hoppas att hon skulle finnas där för mig om jag behöver henne precis som jag alltid kommer finnas här för henne vad som än händer. Men just nu lever vi olika liv i olika städer och pratar bara med varandra någon gång ibland. Förut visste vi allt om varandra, alla hemligheter, alla funderingar och allt som hände i livet över huvud taget, både stora och små saker..
Det är konstigt hur allt kan förändras av olika val vi gör här i livet...

                        
                                                     Jag saknar dig!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0