Hmm, vilken dag är det idag... Tisdag?

Vilken skön dag det är idag!
Klockan är halv tre och jag har inte gjort någon nytta alls..
Bara sovit, kollat på film och suttit framför datan.
Men jag tror jag ska gå och klä på mig nu, om ett par timmar ska jag åka in till stan och träffa Malin som förresten fyllde år igår!
Ikväll börjar True talent! Det ska bli kul att se! Hoppas det tar över istället för idol. Jag är jätteless på idol och jag gillar inte att dom gör tv på att skratta åt folk som är dåliga. Jag tycker att det är okej att skratta åt folk som är dåliga om dom dåliga är medvetna om det och själv skrattar, men om dom tror att dom är bra och får sin stora dröm krossad då är det bara elakt!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0