Lite dagbok

Sista dagarna har det varit fullt upp..
I torsdags skulle vi paddla kanot, men när vi kom dit så hyrde dom bara ut mellan 10-11 och sen efter kl 16 och självklart kom vi dit för sent eller för tidigt. Men det gjorde inget för det var ett mysigt friluftsområde, så vi kikade runt lite och Adam fiskade. Han fick faktiskt 3 fiskar den här gången, men var snäll och kastade tillbaka allihop! Vi grillade korv och jag matade fåglar, ena stunden regnade det och sen sken solen. Men det var jättemysigt!

I fredags skjutsade vi Ella och Jimmy till Arlanda, just nu är dom på Bali och njuter av sin bröllopsresa. Hoppas dom har det helt underbart!
Sen åkte vi och hälsade på Jonatan, Anneli, Theo och Tim. Vi fick massa kläder till bäbisen, så nu har den snart lika mycket kläder som jag har när den kommer hem från bb. Jag fick också en jättebra kudde som jag förhoppningsvis kommer få massa användning för!
Vi har sån tur som har så många snälla vänner och familj, vi har fått hur mycket grejer och kläder som helst! Om vi skulle köpt allt hade det kostat en förmögenhet! Tack allihop!

I lördags åkte vi till Gävle på kräftskiva, det spöregnade hela vägen dit. Anders och Anna hade dukat upp för alla i garaget, det var ett stort garage, haha! Vi sov över där och kom hem igår..

Idag har Adam börjat jobba igen, jättetråkigt! Själv ska jag bara ta det lugnt, förbereda saker inför skolan och fixa lite här hemma..

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0