Min dag

Vi sov jättelänge idag, det var jätteskönt! Eller egentligen klev jag upp kl 8, jag lovar jag var uppe! Säkert en kvart, men sen gick jag och la mig igen. Först låg jag bara vaken i sängen, lyssnade på regnet och mös. Det är så skönt när man inte behöver kliva upp, när man vaknar men inte har något som man måste kliva upp och göra..
Vi har målat ett andra lager på sängen, det blev jättebra! Eller rättare sagt så har Adam målat, jag låg på bron till lekstugan och bara var trött..
Sen har vi varit nere i mammas källare och städat och sorterat grejer (hon var också med såklart). Jag sorterade ut två stora svarta säckar med kläder som ska slängas och en säck med kläder som ska skänkas.. Tänk vad mycket onödigt jag har sparat i massa år.. Fast vissa saker går inte att slänga för jag tycker om dom för mycket!
Sen köpte vi Pizza och åkte hem till Daniel, fast han fick ingen för han bantar. Eller så inte, haha, han har nog mer problem med att gå upp i vikt. Men han hade redan ätit..
Jag och mamma han hälsa på mormor en sväng också.
 
Imorgon åker vi hem eller till Hudik..

Puss & Kram

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0