Semester i Östersund...

Här i Östersund har vi hälsat på mormor, träffat brorsan (Daniel), varit på stan, hälsat på några kompisar, ätit middag hos moster Marie, Jörgen och kusinerna Cecilia och Cassandra, tittat på film med mamma, spraymålat min gamla säng (alltså spjälsängen som jag sov i som bäbis) varit i åre och åkt kabinbana, varit på motorkultur (fest), hälsat på pappa, Helén och småbrorsorna (Hans och David) som vi fick massa bra bäbissaker av..
Imorgon ska vi gå igenom mammas källare som jag skulle ha gjort för flera år sedan men fortfarande inte har gjort. Jag måste hinna hälsa på Daniel också och se hur han har fixat i sin lägenhet.. 
Undrar om vi hinner med det imorgon, isåfall bär det av söderut på tisdag, annars är vi nog kvar här en dag till innan vi åker.. Det blir spännande att se hur vi ska få med oss alla saker som vi har fått plus våran packning.. Men det ska nog gå bra!
Nu börjar det bli sovdags för mig..

Godnatt!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0