Semestern fortsätter!

Idag är första dagen på semestern som vi inte har strålande sol.. Fast det är lite skönt också.. Eller förresten igår började det regna lite när vi var på stranden men solen brände på samma gång, det var riktigt härligt och konstigt! Lagom när vi hade plockat ihop våra grejer och var på väg till bilen så började det åska (men utan regn) och när vi kom bort till Ankarmon och hade hyrt 2 kanoter och tagit oss ut på sjön, då kom regnet, haha!
Men jag, Adam, Elina och Nattis trotsade regnet och paddlade på i alla fall!
På kvällen blev det middag med Elina, Moa, Micke och självklart Adam. Efteråt mötte Reidar upp oss och så gick vi på bio. Elina fick välja film för vi var ute och firade att hon har fyllt år. Hon valde Brides maids vilket jag tyckte var ett riktigt bra val eftersom jag också ville se den! Den var jätterolig!
Vi har även varit ute med Mickes båt nu på semestern och de andra åkte wakeboard. Själv vågar jag inte åka med tjockismagen så det får vänta tills nästa sommar. Men det är roligt bara att åka båt!
Idag ska vi kanske åka iväg med båten till något picknick-ställe. Jag älskar att picknicka! Fast vi måste vänta tills Moa har slutat jobbet och så får vi se vad det blir för väder..
Undrar om jag ska försöka få i mig någon frukost..
Klockan är ju snart tolv, men jag är fortfarande mätt efter allt jag åt igår. Så det kan gå!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0