Sista dagen före skolan!

Idag är sista dagen före skolan och jag klev upp klockan 8 imorse. Fy vad trött jag är nu! Fast det är väl bättre att vara trött idag när jag är hemma, somna tidigt och kanske vara pigg imorgon..
Men jag var inte så duktig att jag tänkte så när jag klev upp utan jag klev upp tidigt bara för att det skulle komma några och installera en nyckeltub i våran dörr och jag ville inte sova när de kom. Fast de kom inte förrän kl 14 i alla fall. Taskigt tycker jag!
Imorgon ska jag alla fall till skolan i Gävle och på Torsdag ska jag påbörja mina fältstudier (typ praktik). Jag ska vara en vecka på en flyktingförläggning och se hur det är att jobba där. Sen kommer jag hem en vecka och sen åker jag igen.. Jag är jättenervös! Undrar hur långa dagar det är? Tänk om jag inte kommer orka.. Min ork är ju absolut inte den bästa just nu. Nej, det är klart att det kommer gå bra. Men jag är i alla fall nervös!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0