Sol, bad och korvgrillning

Det blev lite kaos när jag skulle packa och åka iväg i söndags, men till slut kom jag iväg och vi kom fram till Hudik!
Det är jättefint väder ute, nästan lite för fint, haha!
Igår var vi och solade och badade på Maln.. Tänk att det finns sandstränder i Sverige och att man kan bada i havet. Vem hade trott det? Inte en tjej som är uppväxt mitt i sverige bland fjällen i alla fall, haha!
Men det kan man!
På kvällen var vi och fiskade, grillade korv, åt marshmallows och bråkade med småsven. Fast jag höll mig till korvgrillningen och marshmallowsen så trots att jag hade duschat och använt min nya tvål som luktade så gott och ny hårinpackning så luktar jag nog inte så gott nu..
Jag trodde förresten att småsvena bara bodde i fjällen, så det blev en till ny upptäckt för mig att dom faktiskt finns på fler ställen.

Imorse var det en väldigt sällskapsjuk katt som kom när jag vaknade, vi låg och gosade i nästan en timme. Mysigt!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0