Städ, stök och bowling!

Shit vad vi har haft rörigt hemma ett tag nu.. Det är mycket stök att fixa med för att en till liten parvel ska få plats att bo här. Tänk att någon som är så liten behöver så mycket grejer! Men nu börjar vi snart få lite ordning igen..
Vad har hänt annars då?
Jo, i lördags var vi och grillade hos Anders, Marina och Madicken, i söndags köpte vi en ny garderob till bäbis alla kläder och idag har vi ätit pizza och bowlat med Cecilia och Alex.
Annars har jag bara plockat och fixat och donat här hemma...
Jag rensade min garderob idag och fick till nästan en hel säck med kläder som ska bort. Duktig Anna!
Men det roligaste var att när jag gick från tvättstugan fick jag syn på en grön grej som någon hade ställt vid sophuset och nyfiken som jag var så gick jag dit och kollade vad det var. Då var det en klädinsamlingslåda! Ganska perfekt att den dök upp precis samma dag som jag städade ur garderoben!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0