Vilar efter semestern

Vi är tillbaka i Stockholm igen och jag är jättetrött!
Jag tror jag sov över 12 timmar inatt och idag har jag inte orkat göra någonting, men det är en ny dag imorgon..
Vem vet, jag kanske piggnar till ikväll förresten och hittar på något roligt!
Eller så blir det bara en skön dag på soffan..
Det har varit roligt på semestern, men jag känner att jag skulle vilja göra om den. Alla fall veckan i Östersund. Det var så mycket jag skulle hinna med och även om det var saker som jag ville göra och människor som jag ville träffa så kändes det som om jag bara försökte se till att klara av det jag var tvungen att göra innan jag kunde fokusera på mig själv, stanna upp och tänka över vad jag ville göra..
Så som många andra gånger när jag har kommit till Östersund så gjorde jag upp ett schema över vilka jag skulle träffa och vad jag skulle göra varje dag för att vara säker på att hinna med allt och alla. På så vis hinner jag träffa många av dom jag vill träffa (fast fortfarande inte alla) men jag är konstant stressad och fokuserad på vad jag ska göra sen, istället för att bara njuta och ha roligt! Dom som känner mig bra vet att jag är ganska sur och grinig när jag är stressad, så jag har kämpat mycket med mitt humör i veckan.. Särskilt min älskling och min mamma har blivit drabbade.. Förlåt, hoppas jag inte har varit för grinig mot er!
I alla fall, tänker jag bara säga att Aldrig mer! I fortsättningen när jag åker upp till Östersund tänker jag inte planera in någonting med någon.. Jag hinner ändå aldrig träffa alla jag vill och är det så att det inte funkar att hitta på något den dagen som jag kan så otur... Men det kommer fler gånger!
Det är ju trots allt min semester och då måste jag ju såklart leva den utifrån mig och vad jag vill inte utifrån alla andra.. Synd bara att jag inte lyckades stanna upp, fokusera och komma på det förrän jag skulle åka därifrån..

Men även om det inte låter så nu, så var det såklart jätteroligt att träffa alla! Jag hade bara velat vara i nuet och njuta mer av det.. (Istället för att vara en liten surfia.)

Sen ska jag lägga in alla kort från semestern på datan, har ni tur kanske det dyker upp något även här på bloggen..

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0