Bilder från semestern

Vi åkte ut och fiskade och grillade en kväll!


Grabbarna fick låna en båt som dom åkte ut med, medan jag och Nattis stannade kvar och grillade.. (Dom kom tillbaka utan fisk)


Ärligt talat så är mashmallows godare ogrillade, men det är riktig mysfaktor på att grilla dom!


Klia mig!!


Myyyys!


Alla var duktig och hade flytväst i båten (alla fall i början)




Proffset Adam åker!


Nattis tur!


Nattis!

Middag på Texas!


Skåål!



Elina & Carro kom också dit, men ni får inte se någon bild på dom :P

Båtpicknick!




Mitt blivande hus! Skog, sandstrand och brygga, det enda som saknas är fjällen. Men man kan inte få allt!


Världens snyggaste kille fanns därute på en ö!


Wiiihoooo!


Lite för kallt för å bada


Jag tog med snyggingen hem ;-)

Vattenlek



Francis älskar att leka!




Shakira älskar att sova!


Den nymålade sängen torkar!


Uppe på åreskutan! Vi åkte kabinbanan upp.


Det blåste lite!


En suddig egobild från toan på holiday i åre..

Nu har ni fått se massa bilder från min semester..  Hoppas ni tyckte det var kul!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0